دارم دق می کنم-تحمل ندارم-دیگه خسته شدم-دارم کم میارم-دلم تنگ شده ودیگه نا ندارم-همش فکرتوام-همش بی قرارم-دیگه اشکی برام نمونده که بخوام برات گریه کنم-فدای تو چشمام-دلم داره واسه تو پرپرمیزنه تورفتی و هنوز خیالت بامنه-بدون تو کجا برم کنار کی بشینم توچشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم-توکه نیستی به کی بگم  چشاشو روم نبنده به کی بگم یکم نازم کنه که بم نخنده- بدون تو با کی حرف بزنم دردت به جونم تو این دنیا به عشق کی به شوق کی بمونم-به جون چشمات از تموم این زندگی سیرم تو که نیستی همش ارزو می کنم بمیرم- دارم دق می کنم-تحمل ندارم-دیگه خسته شدم-دارم کم میارم-دلم تنگ شده ودیگه نا ندارم-همش فکرتوام-همش بی قرارم-دیگه اشکی برام نمونده که بخوام برات گریه کنم-فدای تو چشمام-دلم داره واسه تو پرپرمیزنه تورفتی و هنوز خیالت بامنه-بدون تو کجا برم کنار کی بشینم توچشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم-توکه نیستی به کی بگم  چشاشو روم نبنده به کی بگم یکم نازم کنه که بم نخنده- بدون تو با کی حرف بزنم دردت به جونم تو این دنیا به عشق کی به شوق کی بمونم-به جون چشمات از تموم این زندگی سیرم تو که نیستی همش ارزو می کنم بمیرم-

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد